مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-30سياسي

بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع


همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در صنایع دفاع می بینیم، تامین مناسب نیازمندی های تجهیزاتی نیروهای مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی مان را از سال 57 تا 99 مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تامین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه جایگاه و موقعیتی هستیم.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به تلاش و همت جوانان متخصص صنایع دفاعی کشور، گفت: آنچه ما امروز در نمایشگاه صنایع دفاع دیدیم پیشرفت های قابل توجه و رفع کلیه مشکلات، گلوگاه ها و نیازمندی هایی بود که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم و ما در حال حاضر به جایی رسیده ایم که می توانیم ادعا کنیم آنچه در چرخه دفاع مورد نیازمان هست به طور کامل در صنایع دفاع در ابعاد مختلف و برای نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع

بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع