مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30سياسي

امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات قدرت انتخاب داریم


همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاع: امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات قدرت انتخاب داریم همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در صنایع دفاع می بینیم، تامین مناسب نیازمندی های تجهیزاتی نیروهای مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی مان را از سال 57 تا 99 مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تامین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه جایگاه و موقعیتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات قدرت انتخاب داریم

امروز در بکارگیری انواع مهمات و تسلیحات قدرت انتخاب داریم