مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-30سياسي

آیین نامه های حوزه آموزش علوم پزشکی به صورت شفاف منتشر شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: آیین نامه های حوزه آموزش علوم پزشکی به صورت شفاف و روشن در سایت معاونت آموزشی قرار بگیرند تا در تکریم ارباب رجوع خللی ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نخستین جلسه کارگروه شفاف سازی در حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت با حضور دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و تعدادی از مدیران حوزه آموزش برگزار شد.

دکتر جبراییل نسل سراجی دبیر کارگروه شفاف سازی معاونت آموزشی با اشاره به ابلاغیه حوزه معاونت آموزشی مبنی بر شفاف سازی کارها، فرایندها و مجموعه عملیات این حوزه گفت: به منظور اطلاع رسانی کامل به مدیران حوزه آموزش، جلسه ای تشکیل شد تا ضمن اطلاع به مدیران مبنی بر به روزرسانی سایت های حوزه کاری مربوطه، فرایند کاری و آیین نامه ها و روند اجرایی به شکل کاملا شفاف روی سایت ها قرار بگیرد.

وی یادآور شد برای نهادینه سازی این امر، اهداف، وظایف و فرایند فعالیت ها توسط کارگروه شفاف سازی ارائه شده است تا پس از ارائه نقطه نظرات مدیران ذیربط، نحوه عملکرد نهایی کارگروه شفافیت تنظیم شود.

در ادامه دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر نقش کارگروه ها در تشکیل و تسریع فعالیت های مورد نظر گفت: علاوه بر نقش کارگروه ها، شفافیت نیز زمینه ساز ایجاد و جلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های حوزه آموزش علوم پزشکی به صورت شفاف منتشر شود

آیین نامه های حوزه آموزش علوم پزشکی به صورت شفاف منتشر شود