مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج نماز


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: توانسته ایم رتبه برتر را در تولید محتوای ترویج نماز در شبکه شاد، در بین استان های کشور کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز جلسه ستاد اقامه نماز و زکات چهارمحال و بختیاری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت الاسلام محمد کریمی گفت: طرح جامع ساماندهی اقامه نماز در ادارات و مدارس سطح استان در دست اجراست و 13 برنامه ویژه در زمینه اقامه، ترویج و تبلیغ نماز جماعت در بعضی از دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و دانشگاه ها برگزار شد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان مشارکت ادارات در زمینه ترویج نماز در حال ارزیابی است و به اداراتی که در این زمینه ضعیف عمل کرده باشند، تذکر داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از اماکن از جمله پاساژ میلاد شهرکرد، پلیس راه فرخشهر و بعضی از نمازخانه های بین جاده ای تجهیزات و فضای مناسبی برای اقامه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند که مطالبات بسیاری از جانب مردم صورت گرفته است و همت مسؤولان را می طلبد.

ترویج فرهنگ نمازخوانی مهم ترین رویکرد آموزش وپرورش در اجرای طرح حیاط طیبه است در ادامه فرحناز قائد امینی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج نماز

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج نماز