مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-30پزشكي

رییس سابق جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا شد


دکتر رضا شاهین فر، رییس سابق جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت پژوهشگاه ابن سینا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی کشور، دکتررضا شاهین فر به عنوان سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت این سینا منصوب شد.

دکتر رضا شاهین فر، دارای دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی دانشگاه فردوسی مشهد بوده و از سال 83 تا سال 95 به عنوان رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی و از سال 87 تا 95 به عنوان رییس مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی شعبه بجنورد خدمت کرده است وی همچنین از سال 96 تا سال 97 مجدد ریاست جهاددانشگاهی خراسان شمالی را بر عهده داشت.

فعالیت های پژوهشگاه ابن سینا بر ابعاد مختلف باروری، مانند ایمونولوژی، ژنتیک، عفونت ها و غدد تولیدمثل و جنبه های اخلاقی و حقوقی باروری متمرکز است و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا از جمله مراکز زیرمجموعه این پژوهشگاه است همچنین این مرکز در سال های اخیر دستاوردهایی چشمگیر در زمینه های نوین، همانند سلول های بنیادی و بیوتکنولوژی دامی داشته است.

هدف از تأسیس مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا توسعه حرفه های جدید و حمایت از کارآفرینانی است که در قالب واحدهای نوپا در زمینه های تخصصی بیوتکنولوژی تولید مثل، آنتی بادی منوکلونال و نانوتکنولوژی زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا شد

رییس سابق جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا شد