مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-30اقتصادي

استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک/ اولویت مقابله با قاچاق کالا است


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک، گفت: این اقدام در راستای مقابله با قاچاق کالا حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات و تغییرات انجام شده در مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های ویژه بندر انزلی در حوزه بین المللی، صادرات و واردات نیازمند توجه بیشتر به این بندر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تعامل مثبت بین سازمان بنادر و نیروی انتظامی شکل گرفته است، افزود: تفاهم نامه ای با محوریت حضور پلیس در گمرک بنادر در حال شکل گیری است.

سردار ملکی از استقرار پلیس گمرک در منطقه آستارا خبر داد و گفت: با نظارت پلیس در این منطقه اقدامات مثبتی جهت مقابله با قاچاق کالا شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی در حوزه واردات و صادرات کالاهای استراتژیک نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: انزلی تنها بندری است که با وجود تحریم های بین المللی افزایش پنجاه درصدی صادرات و واردات کالا برخورداست.

وی با اشاره به اینکه این منطقه در زمان بحران می تواند کمک رسان کشور در حوزه های مختلف باشد، تصریح کرد: توجه به ظرفیت های این منطقه سبب تأثیرگذاری در اقتصاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک/ اولویت مقابله با قاچاق کالا است

استقرار پلیس گمرک در آستارا در آینده نزدیک/ اولویت مقابله با قاچاق کالا است