مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-30سياسي

ارائه آیین نامه اجرایی «نشان ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران» به دولت


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور ایجاد آگاهی و تصویری مثبت از جاذبه های گردشگری ایران در ذهن گردشگران و ارائه مشوق های لازم برای ترغیب آنها برای انتخاب ایران به عنوان مقصد سفر، - ارائه آیین نامه اجرایی نشان ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران به دولت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور ایجاد آگاهی و تصویری مثبت از جاذبه های گردشگری ایران در ذهن گردشگران و ارائه مشوق های لازم برای ترغیب آنها برای انتخاب ایران به عنوان مقصد سفر، آیین نامه اجرایی نشان ( برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران را به کمیسیون فرهنگی هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، امروزه شهرها، کشورها و مناطق جغرافیایی به شدت درگیر فعالیت های تبلیغاتی و بکارگیری شیوه های ارتباطی مدرن هستند تا بتوانند نام خود را به عنوان یک برند قدرتمند در ذهن مخاطبان ماندگار نمایند.

هدف از انجام این فعالیت ها ایجاد آگاهی و تصویری مثبت از آن در اذهان مردم است تا به تبع آن، مخاطبان به بازدید از منطقه ترغیب شوند.

در این میان، برند گردشگری مشوق بسیار تاثیرگذاری در تصمیم گردشگران در هنگام انتخاب مقصد است و دستیابی به چنین هدفی، تنها با بکارگیری مفهوم برندسازی و تلاش برای ایجاد تصویری مثبت در ذهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آیین نامه اجرایی «نشان ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران» به دولت

ارائه آیین نامه اجرایی «نشان ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران» به دولت