مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-30سياسي

تمام قد از مرمت اضطراری قلعه پرتغالی های هرمز دفاع می کنم/مانع ریزش اثر مهمی شدیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان با بیان اینکه آوردن سنگ از پرتغال برای مرمت قلعه پرتغالی های جزیر هرمز در شرایط فعلی غیرممکن است، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان با بیان اینکه آوردن سنگ از پرتغال برای مرمت قلعه پرتغالی های جزیر هرمز در شرایط فعلی غیرممکن است، تصریح کرد: در مرمت اضطراری از سنگ های کوه جزیره هرمز استفاده شد و تمامی مصالح بکار رفته از خود جزیره هرمز و بکار رفته در خود قلعه پرتغالی هاست.

رضا برومند صبح امروز(نهم مهرماه) در نشستی خبری، در خصوص مرمت قلعه پرتغالی های جزیره هرمز و حواشی بوجود آمده، افزود:مرمت صورت گرفته در ابتدا به عنوان مرمت اضطراری شناخته شده و جهت مقابله با ریزش این اثر تاریخی بود.

وی با بیان اینکه این مرمت اضطراری از تیر 98 شروع و تا بهمن سال گذشته ادامه داشت، اظهار کرد: به طور کای این مرمت تنها برای مقابله با ریزش این اثر تاریخی بود زیرا اگر شاهد ریزش آن بودیم دیگر مرمت آن سخت و شاید غیرممکن بود.

برومند ادامه داد: سپس برای دریافت اعتبار مرمت اصلی و ادامه کار اقدامات مناسبی صورت گرفت و در محله دریافت آن بودیم که تیمی 8 نفره جهت این مرمت تشکیل شد و به مرحله انتخاب پیمانکار رسیدیم که به یکباره از سوی فردی عکسی با زاویه هنری گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام قد از مرمت اضطراری قلعه پرتغالی های هرمز دفاع می کنم/مانع ریزش اثر مهمی شدیم

تمام قد از مرمت اضطراری قلعه پرتغالی های هرمز دفاع می کنم/مانع ریزش اثر مهمی شدیم