مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-30پزشكي

انتصاب پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت


پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم برای چهارمین دوره متوالی به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی (WHO) در منطقه مدیترانه شرقی (EMRO) انتخاب شد .

- پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم برای چهارمین دوره متوالی به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی (WHO) در منطقه مدیترانه شرقی (EMRO) انتخاب شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آزاده ابراهیم حبیبی، مدیر امور بین الملل این پژوهشگاه، با بیان خبر تمدید همکاری این پژوهشگاه با سازمان جهانی بهداشت گفت: در دوره عضویت چهارم، پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به اجرای استراتژی های سازمان جهانی بهداشت در زمینه غربالگری به موقع و کاهش شیوع دیابت، پوکی استخوان و عوارض ناشی از آن ها از طریق آموزش و ظرفیت سازی حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: پشتیبانی از برنامه های دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در پایش و ارزیابی اهداف توسعه پایدار (SDG) از طریق انجام تلاش نظام مند در مسیر جمع آوری، پردازش و توسعه مدل های تحلیلی داده نیز دیگر محور اصلی این دوره همکاری خواهد بود.

مدیر امور بین الملل پژوهشگاه ادامه داد: پس از اجرای موفق و به موقع فعالیت های چهار ساله مرکز همکار و گزارش آن به سازمان جهانی بهداشت، اقدامات مربوط به تمدید عضویت نیز انجام شد که این همکاری از سپتامبر 2020 تا سپتامبر 2024 ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت

انتصاب پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت