مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-30اقتصادي

پیش بینی برداشت 90 هزار تن راتون در شالیزارهای استان گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از کشت راتون در 100 هزار هکتار از اراضی گیلان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 90 هزار تن محصول با ارزش ریالی هزار میلیارد تومان برداشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود الماسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیرات مثبت کشت دوم در بهبود وضعت اقتصادی کشاورزان اظهار کرد: کشت دوم محصولات کشاورزی منجر رشد اقتصادی منطقه و همچنین باعث افزایش درآمد کشاورزان می شود به همین منظور تاکنون در 35 هزار هکتار از اراضی گیلان مرحله دوم کشت آغازشده است.

وی با اشاره پیش بینی برداشت 400 هزار تن محصول کشاورزی حاصل از کشت مرحله دوم در استان گیلان افزود: سبزیجات برگی و غده ای و شبدر، پاچ باقلا، باقلا برکت مهم ترین محصولات کشت دوم در استان گیلان بوده و ارزش ریالی آن دو هزار میلیارد تومان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با ابراز خرسندی از افزایش میزان زمین زیر کشت رفته در استان گیلان بیان کرد: در سال گذشته 32 هزار هکتار زمین کشاورزی در استان گیلان زیر کشت رفت که این آمار در سال جدید به 35 هزار هکتار رسیده و بسیار امیدواریم این آمار در سال آینده با افزایش مواجه شد و همچنین در سال گذشته 300 هزار تن محصول در کشت دوم با ارزش ریالی هزار و 500 میلیارد تومان برداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 90 هزار تن راتون در شالیزارهای استان گیلان

پیش بینی برداشت 90 هزار تن راتون در شالیزارهای استان گیلان