مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-30حوادث

از دستگیری اوباش در شهرکرد تا دستگیری متهمی فراری با 102 فقره محکومیت


جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری دونفر از اراذل و اوباش در شهرستان شهرکرد، دستگیری یک متهم فراری در فارسان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز در شهرستان سامان خبر داد.

- عبدالرضا قاضی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران انتظامی شهرستان شهرکرد با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی نسبت به شناسایی مخلین نظم و امنیت در سطح شهرستان شهرکرد اقدام و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نسبت به شناسایی 2 نفر از مخلین نظم و امنیت اقدام و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن ها را دستگیر و چندین قبضه سلاح سرد از جمله  شمشیر و قمه از آن ها کشف کردند.

قاضی زاده اضافه کرد: مامورین یگان امداد شهرستان سامان نیز در حین گشت زنی در حوالی روستای چلوان به فردی با یک قبضه سلاح شکاری برخوردند که با بررسی و مشخص شد این اسلحه شکاری فاقد مجوز است و ماموران پس از هماهنگی قضایی سریعاً متهم را به همراه سلاح و 71 عدد فشنگ شکاری به یگان انتظامی انتقال و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری اوباش در شهرکرد تا دستگیری متهمی فراری با 102 فقره محکومیت

از دستگیری اوباش در شهرکرد تا دستگیری متهمی فراری با 102 فقره محکومیت