مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-30اجتماعي

برگزاری 37 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط جهاد دانشگاهی اصفهان


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری حدود 37 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط این معاونت در پایان 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری حدود 37 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط این معاونت در پایان 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا، آموزش ها در جهاد دانشگاهی متوقف نشده است، اظهار کرد: در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان دوره های ضمن خدمت ویژه کارکنان ادارات استان اصفهان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

وی افزود: دوره های اجباری ویژه مدیران و کارکنان مدارس غیر دولتی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان از 20 شهریور ماه به صورت غیرحضوری با عناوین آموزش الکترونیک، شبکه اجتماعی و سواد رسانه ای آغاز شده که تاکنون 6500 نفر ساعت در این آموزش ها شرکت کرده اند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تاکید کرد: ارائه این آموزش های غیرحضوری تا پایان سال تحصیلی 1400 ادامه دارد.

نیازبخش ادامه داد: علاوه بر این، طی قرارداد این معاونت با مجتمع فولاد مبارکه اصفهان نیز در شش ماهه اول سال دوره های آموزشی ضمن خدمت برای 4297 نفر از کارکنان این مجتمع به صورت آنلاین معادل 28800 نفر ساعت برگزار شد که این آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 37 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط جهاد دانشگاهی اصفهان

برگزاری 37 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط جهاد دانشگاهی اصفهان