مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-30سياسي

برنامه های ملی هفته کودک به صورت مجازی برگزار می شود


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: برنامه های هفته ملی کودک در سال جاری با شعار آینده را باید ساخت، به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور تمامی برنامه ها به صورت مجازی اجرا و ارائه می شود.

فلاحت پیشه با بیان این که هفته ملی کودک و 16 مهر به عنوان روز جهانی کودک سال هاست در ایران از سوی دست اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان و با محوریت کانون مورد توجه قرار گرفته است، این رویداد را فرصتی برای توجه به حقوق واقعی کودکان و توسعه فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان که بستر ساز دیگر توسعه ها است دانست.

وی با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان آینده را باید ساخت از راه اندازی استودیو ضبط و تولید محتوای مجازی و برگزاری کارگاه های آموزشی برخط در کانون مازندران خبر داد و بیان داشت: کانون فرصتی فراهم آورده تا متناسب با شرایط سخت و حساس این روزها، کودکان ونوجوانان و خانواده ها بتوانند به صورت مجازی وآنلاین از خدمات تخصصی این نهاد فرهنگی استفاده کنند و علاقه مندان می توانند در سامانه از کارگاه های برخط کانون استفاده کنند.

معاون فرهنگی کانون مازندران بیان داشت: سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه های اربعین تلاش می کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه ها را تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ملی هفته کودک به صورت مجازی برگزار می شود

برنامه های ملی هفته کودک به صورت مجازی برگزار می شود