مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-30سياسي

ضرورت تسلط دانشجویان زبان های خارجه به زبان و ادبیات فارسی


جلسه 185 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 185 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه حداد عادل با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و ایثارگران و رزمندگان سرافراز را گرامی داشت.

سپس بررسی سرفصل آموزشی دوره کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه در دستور کار قرار گرفت و گزارشی در این زمینه توسط خانم علوی معاونت ارتباط با اساتید و دانشجویان شورای تحول، ارائه شد.

علوی با بیان اینکه کاربردی بودن دروس در این رشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: تا جاییکه ماهیت رشته زبان و ادبیات فرانسه اجازه می دهد، شاخص های اسلامی سازی، بومی سازی، روزآمدی و کارآمدی در این برنامه لحاظ گردیده است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر در دانشگاه های کشور، کارشناسی زبان فرانسه با دو گرایش، یعنی زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه در حال اجراست و بیش از 50 واحد پایه در این دو گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسلط دانشجویان زبان های خارجه به زبان و ادبیات فارسی

ضرورت تسلط دانشجویان زبان های خارجه به زبان و ادبیات فارسی