مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-30پزشكي

مروری بر وضعیت نشریه ای که 15 دوره از چاپ آن می گذرد


مجله سالمندی ایران که از جمله نشریات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است، برگزیده جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی بوده و در بسیاری از پایگاه های معتبر ملی و بین المللی از جمله Scopus وWeb of Science نمایه شده است.

- نشریه " سالمند: مجله سالمندی ایران " که از جمله نشریات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است، برگزیده جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی بوده و در بسیاری از پایگاه های معتبر ملی و بین المللی از جمله Scopus وWeb of Science نمایه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یداله ابوالفتحی ممتاز، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و سردبیر نشریه سالمند: مجله سالمندی ایران به مناسبت روز جهانی سالمندان ، گفت: این نشریه که شامل دستاوردهای علمی محققان حوزه سالمندی است، نتایج تحقیقات حوزه های مختلف سالمندشناسی و طب سالمندان، سلامت روانی-اجتماعی و اقتصادی سالمندان و سیاستگذاری حوزه سالمندی را به زبان فارسی و چکیده انگلیسی به صورت دسترسی آزاد و الکترونیکی منتشر می کند.

وی با اشاره به اینکه 57 شماره این نشریه از سال 1385 تا کنون، در 15 دوره بصورت منظم به چاپ رسیده است، افزود: نشریه سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی، دارای 47 عضو هیات تحریریه ( 36 درصد بین المللی) و 183 عضو هیات داوری است که همه اعضای هیات تحریریه و داوری آن، از اساتید دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر وضعیت نشریه ای که 15 دوره از چاپ آن می گذرد

مروری بر وضعیت نشریه ای که 15 دوره از چاپ آن می گذرد