مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-30پزشكي

رعایت پروتکل ها خط قرمز است/ فوتی دانشجویان کرونایی نداشتیم


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی خط قرمز است، گفت: متاسفانه در نانوایی ها، پاساژها و فرودگاه ها کمترین رعایت پروتکل ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضور داشتندف افزود: خوابگاه های ما هیچ وقت تعطیل نشد و از 17 خردادماه که بازگشایی مجدد دانشگاه ها جدی شد، برای واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: به گونه ای برنامه ریزی کردیم که در خوابگاه های دانشجویی هر اتاق یک یا دو نفر حضور داشته باشند و توزیع غذا در خوابگاه ها صورت گیرد و ماسک و مواد ضدعفونی بین دانشجویان توزیع شده است.

سادات لاری بابیان اینکه خط قرمزها رعایت پروتکل ها است، افزود: اگر دانشگاه ها نمی توانند پروتکل ها را رعایت کنند باید دانشجویان به منازل خود برگردند و نکته مهم این است که بین دانشجویان و دستیاران فوتی نداشتیم.

معاون فرهنگی وزارت بهداشتی درباره بیمه دستیاران پزشکی و بهداشتی گفت: متأسفانه این دستیاران بیمه نبوده اند و طی قراردادی با بیمه سلامت مقرر شد تا همه دستیاران تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و دفترچه های این افراد در حال صدور است.

وی گفت: همچنین با بیمه تأمین اجتماعی نیز صحبت هایی شده تا دستیاران جزو بیمه خویش فرمایی قرار گیرندو مدت تحصیل آنان جزو سابقه کار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها خط قرمز است/ فوتی دانشجویان کرونایی نداشتیم

رعایت پروتکل ها خط قرمز است/ فوتی دانشجویان کرونایی نداشتیم