مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-30سياسي

موکب های اربعین پای کار آمدند/کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر


رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه موکب های اربعین امسال فعالیتی در عراق نخواهند داشت، گفت: بیش از دو هزار موکب پویش هایی برای کمک به اقشار آسیب پذیر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر منازل مردم با شعار هر خانه یک حسینیه است با شکوه برگزار خواهد شد، افزود: امسال از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین معارف اسلامی استفاده خواهیم کرد.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین شعار اربعین 99 را حسین (ع) سفینه نجات است اعلام کرد و افزود: روز نوزدهم ماه صفر براساس برنامه زمان بندی شده زیارت اربعین در همه نهادها و دستگاه ها برگزار می شو.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: رادیو اربعین همانند سال های گذشته فعال است و شبکه تلویزیونی ابرار نیز از امروز فعالیت مجازی خود را آغاز کرده است.

برگزاری 20 همایش مجازی منطقه ای و بین المللی وی از برگزاری 20 همایش منطقه ای و بین المللی به صورت مجازی در کشورهای مختلف خبر داد و عنوان کرد: همایش های مختلفی نیز به صورت مجازی در دانشگاه های کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه موکب های اربعین امسال فعالیتی در کشور عراق نخواهند داشت، تصریح کرد: بیش از دو هزار موکب اعلام آمادگی کرده اند که پویش هایی را برای کمک به اقشار آسیب پذیر برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین پای کار آمدند/کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر

موکب های اربعین پای کار آمدند/کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر