مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:502020-09-30پزشكي

مدارسی که دانش آموزان مبتلا به کرونا داشتند، تعطیل شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: اگر شرایط همینطور ادامه یابد حتما محدودیت هایی در ترددها و اماکن عمومی خواهیم داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: اگر شرایط همینطور ادامه یابد حتما محدودیت هایی در ترددها و اماکن عمومی خواهیم داشت.

ناصر رستمی، امروز (چهارشنبه-9مهر ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: مدتی است که برنامه ملی هر خانه یک پایگاه از سوی وزارت بهداشت و درمان با هدف توانمند شدن شهروندان در راستای خود مراقبتی، ابلاغ شده است.

در این راستا از هر خانواده یک سفیر سلامت ترجیحا خانم متاهل باسواد انتخاب می شود تا در 3 سطح پیشگیری، درمان و بازتوانی آموزش های لازم را ببینند و به اعضای خانواده خود انتقال دهند تا در خود مراقبتی خانواده نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: هر 20 سفیر سلامت تحت پوشش یک رابط سلامت قرار می گیرند که برخی از آموزش ها در آینده به رابط سلامت داده می شود و رابط سلامت آنها را به سفیر سلامت انتقال می دهد.

در شرایط فعلی بیشتر آموزش ها مجازی است.

همچنین افراد متقاضی می توانند به مراکز جامع سلامت تحت پوشش خود مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان، گفت: آن دسته از مدارسی که در سطح شهرستان دانش آموزان مبتلا به کرونا داشتند، تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارسی که دانش آموزان مبتلا به کرونا داشتند، تعطیل شدند

مدارسی که دانش آموزان مبتلا به کرونا داشتند، تعطیل شدند