مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-30اقتصادي

تردد بیش از 7 میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت در استان تهران


معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به نیاز اعتباری 10 هزار میلیارد تومانی برای جبران کمبودهای نیروی انتظامی، گفت: امروز بیش از 4 میلیون خودرو و بیش از 3 میلیون موتورسیکلت در سطح استان تهران تردد می کنند که به تبع نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار اظهار کرد: سردار خانچرلی زحمات بسیار زیادی در این منطقه طی سال های اخیر کشیدند و سردار ظهیری نیز به عنوان فرمانده ای شناخته شده و پرتلاش حاضر می شود که انشاءالله با کمک تمامی مسؤولان 6 شهرستان غرب استان تهران مسائل و موضوعات انتظامی و امنیتی پیگیری شود.

وی افزود: بهارستان با بیش از 700 هزار نفر جمعیت که متراکم ترین شهر است و باید ظرفیت نیروی انتظامی را هم دید و به نظر من باید حداقل 10 هزار میلیارد تومان به بودجه نیروی انتظامی اضافه شود تا کمبودهای آن جبران شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان پیشانی نظام و ارتباط مستقیم با مردم باید توجه و نگاه ویژه ای به آن مخصوصاً در حوزه رفاهی و معیشتی شود اما با تمام کمبودها نیروی انتظامی خوش درخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 7 میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت در استان تهران

تردد بیش از 7 میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت در استان تهران