مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-30سياسي

آیت الله تسخیری را به مثابه یک الگو و اسوه تعریف کنیم


رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران گفت: باید آیت الله تسخیری را به مثابه یک الگو و اسوه تعریف و ابعاد شخصیتی وی را تبدیل به الگویی برای تربیت شخصیت تراز اسلامی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی اکبر صادقی رشاد رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران در نشست بین المللی بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری گفت: دوستی ما با مرحوم تسخیری از زمانی که نجف قم آمدند یعنی در سالهای 51-52 برقرار شد؛ قریب نیم قرن با ایشان مراوده داشتیم و در جلسات درس باهم بودیم و در همه حالات و احوالات ایشان را درک کردم و جز صفا و وفا و خلوص و دوستی و صداقت و فروتنی و اخلاق خوب از ایشان ندیدم.

آیت الله صادقی رشاد ادامه داد: آیت الله تسخیری شخصیتی بی بدیل بود، هم از لحاظ علومی که بر آن مسلط بود و هم از لحاظ تسلط بر فلاسفه، کلام و فقه و… ایشان تسلط خوبی بر آرای دیگر مذاهب اسلامی داشت.

رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران ادامه داد: ایشان جامعیت عملی داشت، اخلاقی خوش داشت و در عین صلابت، رفتاری توأم با محبت با همه داشت؛ شخصیتی بی بدیل بود که جایگزین ندارد؛ وی نقش مهمی در مجامع بین المللی ایفا کرد و در همه سنگرهای فکری حضور فعال داشت و همه جا ایشان را می شناختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله تسخیری را به مثابه یک الگو و اسوه تعریف کنیم

آیت الله تسخیری را به مثابه یک الگو و اسوه تعریف کنیم