مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-30ورزشي

تداوم پیروزی های دلسوختگان قم / شاگردان احمدی در آستانه صعود


روند پیروزی های تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در مسابقات باشگاه های کشور با غلبه بر تیم صبای یزد ادامه یافت تا نماینده قم در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در 6 گروه برگزار می شود، فوتسالیست های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در شهر میبد یزد به مصاف پنج تیم دیگر حاضر در گروه پنجم مقدماتی رفته اند.

نماینده قم در روز نخست بازی ها با تیم مارون کهکیلویه و بویر احمد به تساوی دو بر دو رسید اما در روز دوم با تیم رعد پدافند هوایی اصفهان یک بر یک مساوی کرد، اما از روز سوم قدم ها را محکم تر برداشت و تیم امید پیروز کویر آران و بیدگل را در یک دیدار جذاب و تماشایی با حساب هفت بر دو شکست داد.

در روز چهارم بازی های گروه پنجم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور نیز تیم دلسوختگان اهل بیت قم یک برد ارزشمند دیگر کسب کرد، شاگردان سیدعلی اصغر احمدی برابر یکی از دو تیم میزبان یعنی صبای یزد به میدان رفتند و در یک رقابت نزدیک و نفس گیر که تا آخرین لحظات با تساوی پیش می رفت، سرانجام به برتری سه بر دو رسیدند.

این پیروزی با ارزش، تیم دلسوختگان اهل بیت قم را با هشت امتیاز و تفاضل گل مثبت 6 در جایگاه نخست جدول رده بندی گروه پنجم قرار داد تا نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پیروزی های دلسوختگان قم / شاگردان احمدی در آستانه صعود

تداوم پیروزی های دلسوختگان قم / شاگردان احمدی در آستانه صعود