مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-30ورزشي

شهدای آتش نشان شهید محسوب شوند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد خواستار پیگیری احتساب درجه شهادت از سوی بنیاد شهید برای شهدای آتش نشان شد.

- سپنتا نیکنام امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان با اشاره به تجهیز آتش نشانی با مصوبه شورای شهر چهارم و پنجم شهر، اظهار کرد: آتش نشانان به خصوص تیم خط اول آتش نشانی یزد به وسایل لازم مانند لباس ضد حریق تجهیز شده‎اند.

وی در مورد شهدای آتش نشان نیز تصریح کرد: فوت آتش نشان ها در حین ماموریت با وجود عنوان شهدای آتش نشان، از نگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهادت محسوب نمی شود و در این باره ایراداتی وجود دارد که پیگیر این مسئله در سطح ملی هستیم.

نبود آتش نشان زن در جامعه تضییع حقوق زن در جامعه اسلامی الهه جورابی عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی آتش نشانی در استان یزد، اظهار کرد: بعضاً حوادثی در کشور اتفاق می افتد که یک خانواده درگیر آن هستند و در کشوری اسلامی مانند ایران وجود آتش نشان زن ضروری است.

وی نبود آتش نشان زن در جامعه را تضییع حقوق زنان در جامعه اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: چرا زنان نباید در آتش نشانی ورود پیدا کنندآ در حالی که زنان یک جامعه نیز درگیر این قبیل حوادث هستند؟ این مسئول با بیان این که مراکز و ایستگاه های اتش نشانی با کمبود تجهیزات ورزشی روبرو هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای آتش نشان شهید محسوب شوند

شهدای آتش نشان شهید محسوب شوند