مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-30ورزشي

فوتبال خوزستان صدقه نمی خواهد / وجود بندهایی برای کمک به تیم های نفتی 


عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر نفت به بندی از مصوبه مجلس در راستای منع کمک به ورزش قهرمانی اعتنا کرده است که ما می توانیم در همان مصوبه، - ایسنا/خوزستان عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر نفت به بندی از مصوبه مجلس در راستای منع کمک به ورزش قهرمانی اعتنا کرده است که ما می توانیم در همان مصوبه، 10 بند را که دست وزارت نفت برای کمک به تیم های نفتی باز گذاشته است را نشان دهیم.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ورزش در خوزستان در برخی رشته ها از جمله فوتبال قدمت بسیاری دارد و تلاش ما نیز این بوده که تیم های ورزشی استان با بهترین شرایط در مسابقات شرکت کنند.

ضمن این که همچنان پیگیر حل مشکلات تیم های نفتی استان هستیم و در این زمینه نیز نمایندگان مسجدسلیمان و آبادان، جلساتی با وزیر ورزش داشته اند و دستوراتی برای کمک به این دو تیم گرفته شده است.

وی با بیان این که فوتبال و ورزش خوزستان به صدقه نیاز ندارد، گفت: وزیر نفت به بندی از مصوبه مجلس در راستای منع کمک به ورزش قهرمانی اعتنا کرده است که ما می توانیم در همان مصوبه، 10 بند را که دست وزارت نفت برای کمک به تیم های نفتی باز گذاشته است را نشان دهیم.

نماینده مردم اهواز عنوان کرد: با این مصوبه در حال حاضر هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی خوزستان در حال نابودی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال خوزستان صدقه نمی خواهد / وجود بندهایی برای کمک به تیم های نفتی 

فوتبال خوزستان صدقه نمی خواهد / وجود بندهایی برای کمک به تیم های نفتی