مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-30بين الملل

دستاوردهای روسیه پس از 5 سال عملیات نظامی در سوریه


تصمیم مداخله روسیه در سوریه به درخواست دمشق و بعد از آن صورت گرفت که نیروهای دولتی سوریه در پاییز 2015 در جنگ علیه گروه های مخالف و تروریستی دچار تنگنا و سختی شدند.

- تصمیم مداخله روسیه در سوریه به درخواست دمشق و بعد از آن صورت گرفت که نیروهای دولتی سوریه در پاییز 2015 در جنگ علیه گروه های مخالف و تروریستی دچار تنگنا و سختی شدند.

وزیر دفاع روسیه می گوید: عملیات این کشور در سوریه تصمیم درست و ضروری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، در 30 سپتامبر سال 2015 روسیه عملیات نظامی را در سوریه آغاز کرد؛ عملیاتی که پنج سال گذشته درستی و مفید بودن آن را در کاهش پیشروی گروه های تروریستی در منطقه و خارج از آن ثابت کرد.

ورود روسیه به جنگ سوریه که بیشتر بر پشتیبانی هوایی از عملیات ارتش سوریه و کمک مشورتی و استقرار پلیس نظامی متمرکز است به تغییر توازن قدرت در جنگ و انتقال ارتش سوریه از جبهه دفاعی به جبهه حمله کمک کرد طوری که ارتش سوریه موفق شد بیشتر خاک این کشور را آزاد کند.

تغییرات میدانی که روند آستانه با مشارکت روسیه، ترکیه و ایران و دولت سوریه و نمایندگان مخالفان به آن کمک کرد، زمینه را برای حل و فصل سیاسی از طریق تشکیل کمیته قانون اساسی هموار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای روسیه پس از 5 سال عملیات نظامی در سوریه

دستاوردهای روسیه پس از 5 سال عملیات نظامی در سوریه