مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-30سياسي

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود


استاندار همدان بابیان اینکه عنوان «همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران» یک برند جهانی برای همدان است، گفت: پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود.

- همدان - استاندار همدان بابیان اینکه عنوان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران یک برند جهانی برای همدان است، گفت: پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خود با فعالان و مسئولان تشکل های صنعت گردشگری استان همدان گفت: همدان ظرفیت های بی نظیری در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت ها در هیچ استانی دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه و مسئولیت پذیرانه فعالان گردشگری به صنعت گردشگری قابل تقدیر است، گفت: همدان پایتخت گردشگری آسیا در 2018 بوده که باید از این عنوان بیشتر استفاده شود چراکه این عنوان نشانه ظرفیت های بالای همدان است.

وی با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود، گفت: عنوان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران یک برند جهانی برای همدان است و از این عنوان می توان در راستای توسعه و تقویت صنعت گردشگری استفاده کرد.

شاهرخی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت و استعدادهای طبیعی و تاریخی همدان، می توانیم در جذب گردشگر موفق تر از قبل عمل کنیم، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود