مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-30سياسي

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا عید تعیین تکلیف می شود


استاندار همدان با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا عید تعیین تکلیف می شود افزود: با توجه به ظرفیت و استعدادهای طبیعی و تاریخی همدان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید سعید شاهرخی عصر امروز در نشست با فعالان و مسئولان تشکل های صنعت گردشگری استان اظهار کرد: عنوان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران یک برند جهانی برای این دیار است که باید از این عنوان در راستای توسعه و تقویت صنعت گردشگری استفاده شود.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت های بی نظیری در حوزه گردشگری دارد که در هیچ استانی دیده نمی شود گفت: نگاه ویژه و مسئولیت پذیرانه فعالان گردشگری به صنعت گردشگری قابل تقدیر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان در سال 2018 پایتخت گردشگری آسیا بود که باید از این عنوان بیشتر استفاده شود افزود: این مهم نشان از ظرفیت بالای همدان دارد.

وی با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا عید تعیین تکلیف می شود افزود: با توجه به ظرفیت و استعدادهای طبیعی و تاریخی همدان، می توانیم در جذب گردشگر موفق تر از قبل عمل کنیم.

شاهرحی توسعه استان را در گرو رفع موانع صنعت گردشگری دانست و تأکید کرد: با همدلی، همراهی و مقاومت و مدارا از شرایط ، به طور اساسی لطمه دید، صنعت گردشگری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا عید تعیین تکلیف می شود

پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه تا عید تعیین تکلیف می شود