مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-30اقتصادي

گره کور مسکن در فیروزآباد/ تعلل طولانی مدت در تحویل واحدهای مسکن مهر


طرحی به عنوان ساخت مسکن مهر برای قشر کم درآمد ارائه و اجرایی شد اما با گذشت چندین سال همچنان برخی از افراد منتظر تحویل این واحدها یا رفع مشکلات موجود در آنها و بهسازی محیط پیرامونشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، در روزگاران نه چندان دور، خرید یک دستگاه آپارتمان با قدری پس انداز و برنامه ریزی امکان پذیر بود، حتی برخی افراد از اجاره نشینی لذت برده و از آن تحت عنوان خوش نشینی یاد می کردند.

به مرور زمان و افزایش حجم تورم، قدرت خرید مردم کاهش یافته و با توجه به حقوق دریافتی، حتی نمی توانند برای خرج کرد یک هفته خود برنامه ریزی کنند؛ چه برسد به رؤیای شیرین صاحب خانه شدن! در دوره رییس جمهور پیشین ایران، طرحی به عنوان ساخت مسکن مهر برای قشر کم درآمد ارائه و اجرایی شد؛ حال بگذریم که با اجرای آن، برخی از صاحب خانه ها صاحب خانه تر شده و برخی از اجاره نشینان همچنان اندر خم یک کوچه مانده اند.

در ابتدای این طرح مقرر بود که قشر ضعیف جامعه با پیش پرداخت مبالغی اندک، صاحب خانه شده و با دریافت دفترچه اقساط، مابقی هزینه را بپردازند؛ از کم و کیف کار که بگذریم، متأسفانه با افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تورم روز افزون، پیش پرداخت این واحدهای مسکونی نیز سر به فلک کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور مسکن در فیروزآباد/ تعلل طولانی مدت در تحویل واحدهای مسکن مهر

گره کور مسکن در فیروزآباد/ تعلل طولانی مدت در تحویل واحدهای مسکن مهر