مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-30ورزشي

برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان


همزمان با روز جهانی ناشنوایان و با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار شد.

- همزمان با روز جهانی ناشنوایان و با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با روز جهانی ناشنوایان امروز چهارشنبه طی مراسمی، رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون، میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، و مسئولین فدراسیون در سالن چند منظوره فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم علی نژاد اظهار کرد: توجه به مسئله مسئولیت اجتماعی در فدراسیون های ورزشی، امری بسیار مهم و کلیدی است.

امروز جامعه ورزش در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال است و خوشبختانه تمامی فدراسیون های ورزشی در رزمایش کمک مومنانه حضوری فعال داشته اند.

وی ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون ناشنوایان در برگزاری این امر خداپسندانه ، گفت: همکاران ما در جامعه ورزش، حرکت های مومنانه زیادی را جهت یاری رساندن به هموطنان مستضعف کشورمان در مقاطع مختلف داشتند و در ادامه این روند اکثر فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی به این پویش پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان

برگزاری رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان