مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-30حوادث

دستگیری شکارچیان پرندگان در شاهرود/36 کبک زنده کشف شد


رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه شکارچیان کبک، تیهو و کبوتر در شاهرود دستگیر شدند، گفت: از این افراد لاشه پرندگان و 36 قطعه کبک زنده کشف و ضبط شد.

- علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردمی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به زنده گیری کبک و تیهو می کند موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: این فرد پس از چند مدت و چند بار زنده گیری آنها را برای فروش به تهران می برد که توسط مأموران گروه سیار اداره محیط زیست و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شاهرود شناسایی شد.

وی بابیان اینکه پس از دریافت حکم بازرسی از منزل شخص مورد نظر تعداد 36 قطعه کبک زنده و یک قطعه تیهو و تعداد پنج قطعه لاشه کبوتر فاخته و چاهی کشف شد، افزود: این پرندگان توسط گلوله ساچمه شکار شده بودند و آثار گلوله ساچمه بر روی لاشه کبوترها مشهود بود.

رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه اسکلت و استخوان های چند قطعه کبک، مقدار زیادی پوکه فشنگ ساچمه، سرب ساچمه، سرب چهار پاره، مقداری باروت، نمد فشنگ پرکنی و دستگاه فشنگ پرکنی کالیبر 12 از منزل متهم کشف و توقیف شد، ابراز داشت: پرونده این متهم به محاکم قضایی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان پرندگان در شاهرود/36 کبک زنده کشف شد

دستگیری شکارچیان پرندگان در شاهرود/36 کبک زنده کشف شد