مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-30سياسي

اجرای طرح همبازی برای کودکان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «همبازی» برای اهدای اسباب بازی و کتاب به کودکان نیازمند در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی حسن مظاهری، رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گفت: با توجه به شرایط حاصل از اپیدمی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره پست استان مبنی بر همکاری جهت جمع آوری کمک های مردمی در شور عاطفه ها امضاء شد.

وی تصریح کرد: شور عاطفه های امسال به منظور جمع آوری کمک های مردمی جهت مساعدت ده هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته  امداد استان از 22 شهریورماه آغاز و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

مظاهری افزود: در همین خصوص طرح همبازی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل گرفته است تا موجبات شادی دل های کوچک کودکان محروم و نیازمند با اهداء اسباب بازی و کتاب، فراهم شود.

وی تأکید کرد: در طرح همبازی از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت شده تا هدیه ای ازجمله اسباب بازی و یا کتاب برای کودکان نیازمند تدارک دیده و با این هدایا به یاری کودکان نیازمند بشتابند.

مظاهری با تأکید بر اینکه باجه های ادارات پست در سراسر استان آماده دریافت اقلام اهدایی مردم نیکوکار و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همبازی برای کودکان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح همبازی برای کودکان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد