مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-01حوادث

به مزاحمت های اینترنتی، پاسخ ندهید


رییس پلیس فتای استان قزوین بابیان اینکه پاسخ به مزاحمان سایبری تنها وضعیت را بدتر می کند، بیان کرد: تحریک شما به پاسخ دادن دقیقاً همان چیزی است که مزاحمان می خواهند.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس فتای استان قزوین بابیان اینکه پاسخ به مزاحمان سایبری تنها وضعیت را بدتر می کند، بیان کرد: تحریک شما به پاسخ دادن دقیقاً همان چیزی است که مزاحمان می خواهند.

سرهنگ محمدعلی فرهودی در تشریح این خبر گفت: باور ناشناس ماندن و یا استفاده از هویت جعلی از سوی کاربران یکی از مهم ترین عوامل افزایش مزاحمت اینترنتی برای دیگران است.

وی با اشاره به اثرات مخرب مزاحمت اینترنتی بر روی کاربران افزود: مزاحمت اینترنتی می تواند اثراتی شامل خشم، درماندگی، تنهایی و حتی خودکشی در فرد ایجاد و یا منجر به مشکلاتی از قبیل افسردگی، اضطراب، و عزت نفس پایین شود.

رییس پلیس فتای استان افزود: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب، انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آن ها در فضای مجازی یا در شبکه های اجتماعی و غیره از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده 641 قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مزاحمت های اینترنتی، پاسخ ندهید

به مزاحمت های اینترنتی، پاسخ ندهید