مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-01اقتصادي

تأمین آب پایدار در 4 روستای شهرستان سنندج اجرا شد


مشکلات کمبود و قطعی آب در 4 روستای این شهرستان رفع و آب پایدار این روستاها تامین شد.

- مازیار سهراب نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به مشکل کمبود آب در برخی روستاهای سنندج مشکل کمبود آب چهار روستای سنندج برطرف شده و شاهد تامین آب پایدار برای این چهار روستا با بیش از 6 هزار نفر جمعیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روستاها شامل روستاهای آرندان، دره کوله، صیدان و قلیان است که با تلاش امور آبفا سنندج مشکل آب آنها حل شده است.

وی عنوان کرد: در روستای آرندان با تعویض الکتروپمپ شناور چاه مرکزی مجتمع آرندان و افزایش 3 لیتر بر ثانیه ظرفیت تأمین آب، قطعی آب در شبکه این روستا برطرف شده است.

مدیر امور آبفا سنندج یادآور شد: در روستای دره کوله با جمعیت 115 نفر از کمبود آب شرب رنج می بردند که در این روستا با بهره برداری و تجهیز ایستگاه مشکل کمبود آب روستا حل شده است.

سهراب نژاد تصریح کرد: در روستای صیدان هم که دچار کمبود آب بود، به صورت امانی اجرای شبکه، خط انتقال و مخزن با مشارکت اهالی اجرا و کار آبرسانی پایدار به اهالی این روستای 2106 نفری انجام شده است.

مدیر امور آبفا شهرستان سنندج اضافه کرد: در روستای قلیان با جمعیت 4 هزار نفر با مشکل کمبود شدید آب روبرو بودند که در ماه گذشته و در هفته دولت با بهره برداری از تصفیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب پایدار در 4 روستای شهرستان سنندج اجرا شد

تأمین آب پایدار در 4 روستای شهرستان سنندج اجرا شد