خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان» افتتاح شدایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژه ناشنوایان ارائه کرد. مراسم راه اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه 9 مهر ماه 1399، - خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان افتتاح شد ایرانسل برای نخستین بار در ایران، خدمات پیشتیبانی ویژه ناشنوایان ارائه کرد. مراسم راه اندازی آزمایشیِ خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان صبح چهارشنبه 9 مهر ماه 1399، همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زبان اشاره ، پشتیبانی لازم را دریافت کنند. این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آینده نزدیک، امکان ارائه آن به تمام جامعه ناشنوایان وجود خواهد داشت. این مراسم با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، در مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل برگ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |