مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-01اجتماعي

لزوم تامین خودروهای آتش نشانی و حمل زباله برای دهستان های لارستان


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، تامین قیر رایگان، خودروهای آتش نشانی و حمل زباله و دستگاه های دمنده هوا را از نیازهای اولویت دار دهستان های این شهرستان دانست و بر ضرورت تامین این نیازها تاکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، تامین قیر رایگان، خودروهای آتش نشانی و حمل زباله و دستگاه های دمنده هوا را از نیازهای اولویت دار دهستان های این شهرستان دانست و بر ضرورت تامین این نیازها تاکید کرد.

جلیل حسنی در آیین قدردانی از شهرداران و دهیاران بخش مرکزی لارستان که با حضور مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس، امام جمعه لار و امام جمعه اهل سنت بخش مرکزی و دیگر مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، گفت: خدا را شکر زیرساخت برای آسفالت در بسیاری از روستاها و بخش های لارستان، انجام شده است اما به دلیل تخصیص نیافتن قیر رایگان، اقدامات عمرانی رها شده و امکان دارد به مرور زمان این زیرساخت ها از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حسنی اختصاص ماشین آتش نشانی را نیاز دیگر روستاهای لارستان برشمرد و افزود: ایستگاه آتش نشانی در برخی بخش ها توسط خیرین احداث شده، اما امکانات و تجهیزاتی در اختیار این مناطق قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین خودروهای آتش نشانی و حمل زباله برای دهستان های لارستان

لزوم تامین خودروهای آتش نشانی و حمل زباله برای دهستان های لارستان