مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-01حوادث

قتل پسر معتاد به دست پدر


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قتل مردی میانسال به دست پدرش در شهر کوزران گفت: این فرد اعتیاد شدید فرزندش و آزار و اذیت های وی را دلیل قتل عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قتل مردی میانسال به دست پدرش در شهر کوزران گفت: این فرد اعتیاد شدید فرزندش و آزار و اذیت های وی را دلیل قتل عنوان کرد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از گزارش یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه، ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس، در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرد میانسال 49 ساله ای با پدر خود درگیر و سپس به ضرب گلوله اسلحه پران جان خود را از دست داده است.

آمویی خاطرنشان کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ پدر قاتل رفته و وی پس از آنکه خود را تسلیم پلیس کرد، انگیزه اش را از این کار اعتیاد شدید فرزندش و تقاضاهای مکرر وی برای دریافت پول جهت تهیه مواد اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: این فرد در ادامه اظهارات خود عنوان کرد در روز حادثه نیز پسرش برای دریافت پول به درب منزلش مراجعه و اقدام به سنگ پرانی و ایجاد مزاحمت برای دیگر اهالی منزل کرده و او نیز برای فراری دادن پسر معتادش اقدام به شلیک تیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل پسر معتاد به دست پدر

قتل پسر معتاد به دست پدر