مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-01سياسي

تخفیف 90 درصدی بلیت اتوبوس و مترو برای سالمندان/ایجاد سراهای تجربه در پایتخت


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به تخفیف 90 درصدی کارت بلیت اتوبوس و مترو برای سالمندان در پایتخت گفت: 5 سرای تجربه در پایتخت راه اندازی شده که پس از مهار کرونا تعداد این سراها افزایش می یابد.

- زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره اقدامات مدیریت شهری برای سالمندان در پایتخت اظهار داشت: ارائه کارت منزلت به سالمندان توسط شهرداری تهران جهت استفاده این قشر از جامعه از حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مترو به صورت تخفیف دار مدنظر قرار گرفته است.

وی درباره شرایط دریافت کارت منزلت توسط سالمندان گفت: دریافت کارت از طریق ارسال پستی درب منزل امکان پذیر است ولی حتماً باید این افراد با مراجعه به سامانه درخواست کارت منزلت  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام کنند.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: سالمندان با دریافت کارت منزلت از تخفیف 90 درصدی کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت یک ساله برخورد بهره مند می شوند.

نژادبهرام درباره ایجاد سراهای تجربه در پایتخت توسط شهرداری تهران گفت: استفاده از تجارب سالمندان و بزرگسالان برای جوانان بسیار می تواند در زندگی موثر واقع شود و بر همین اساس سراهای تجربه در 5 نقطه از تهران راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 90 درصدی بلیت اتوبوس و مترو برای سالمندان/ایجاد سراهای تجربه در پایتخت

تخفیف 90 درصدی بلیت اتوبوس و مترو برای سالمندان/ایجاد سراهای تجربه در پایتخت