مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-01اقتصادي

جزییات سرمایه گذاری ترکیه برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در ایران


در راستای هدف دولت برای ساخت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه، 100 هزار واحدمسکونی جدید با مشارکت یک شرکت خارجی در ایران ساخته خواهد شد که این تفاهم‌نامه بدون عبور از مجرای بانکی که با تحریم دست به گریبان است، انجام شده است.

همزمان با تلاش دولت برای ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان که پیش تر در روستاها و شهرهای کوچک با تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شد، یک شرکت خارجی برای ساختمان سازی در ایران برای دهک‌های پایین جامعه تفاهمنامه ای را منعقد کرد.

پیش تر علی ربیعی- سخنگوی دولت و محمدباقر نوبخت- رییس سازمان برنامه بودجه کل کشور- از طرح احداث 100 هزار واحد مسکونی برای گروه‌های محروم جامعه خبر داد که بدون دریافت هیچ‌گونه پیش‌پرداختی و با تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

در همین راستا گروه ساختمانی کوزو ترکیه با رتبه حدود 110 جهانی که سابقه احداث 17 هزار واحد در پردیس و 20 هزار واحد در پرند را درکارنامه خود دارد، فعالیت جدید خود را برای احداث 100 هزار واحد مسکونی در ایران با مشارکت «بازار تهاتر ایرانیان» آغاز کرده است.

پیش از این و به منظور تامین و تجهیز مصالح مورد نیاز برای ساخت‌و ساز پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، تفاهمنامه‌ای با شرکت بازار تهاتر ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سرمایه گذاری ترکیه برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در ایران

جزییات سرمایه گذاری ترکیه برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در ایران