مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-01سياسي

علیرغم حضور سه باره وزیر، پل سنجان اراک همچنان نیمه کاره است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در محلس شورای اسلامی گفت: پل سنجان اراک علیرغم اینکه روزانه بیش از 40 هزار تردد در آن انجام می شود، پس از گذشت سال ها همچنان نیمه کاره مانده و این در حالی است که حداقل سه بار وزیر مربوطه نیز از این پل بازدید داشته است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در محلس شورای اسلامی گفت: پل سنجان اراک علیرغم اینکه روزانه بیش از 40 هزار تردد در آن انجام می شود، پس از گذشت سال ها همچنان نیمه کاره مانده و این در حالی است که حداقل سه بار وزیر مربوطه نیز از این پل بازدید داشته است.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه دهم مهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی که با حضور نوبخت انجام شد، اظهار کرد: شرایط کشور شرایط خوبی نیست و تحریم های ناجوانمردانه از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده و با این کمبود بودجه، مدیریت در کشور سخت است، اما متاسفانه هنوز علیرغم تلاش های صورت گرفته هنوز مشکل چانه زنی در سازمان برنامه و بودجه حاکم است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی دارای ظرفیت های بزرگی از جمله وجود فرهیختگان و نخبگان و .

است، افزود: با وجود این ظرفیت ها استان مرکزی دارای پروژه های نیمه کاره ای است که مدت زیادی از آغاز آنها می گذرد و هنوز به اتمام نرسیده اند که اتمام این پروژه نیازمند تدابیر ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم حضور سه باره وزیر، پل سنجان اراک همچنان نیمه کاره است

علیرغم حضور سه باره وزیر، پل سنجان اراک همچنان نیمه کاره است