مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-01سياسي

شناسایی نیازمندان در سمنان/ نیازمندی ها در شهرستان های سمنان مشخص می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به شناسایی نیازمندان در این استان گفت: نیازمندی ها در شهرستان های سمنان مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن مسعودیان راد ظهر امروز در بازدید مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از کمیته امداد استان و برنامه ملاقات عمومی با مددجویان زیرپوشش این مجموعه اظهار کرد: تلاش ما در حال حاضر برای شناسایی نیازمندان است و به صورت دقیق به این حوزه ورود کرده و قبل از تقاضای نیازمند، ما نیازمند را شناسایی خواهیم کرد.

او ادامه داد: نیازسنجی با فرمت های بسیار دقیق و معین، به روزرسانی شده و در راستای این مهم جمع آوری کمک ها و مساعدت ها انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: در بحث اکرام نیز کمک ها طبقه بندی شده و بر اساس نیازهای موجود مساعدت صورت می گیرد.

مسعودیان راد اضافه کرد: متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان بالغ بر 800 هزار تومان است که این میزان دو برابر هدف گذاری کمک به ایتام در کشور است.

او ادامه داد: ما در استان استراتژی دقیق، مدون و تهاجمی علیه فقر را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امروز تمام شهرستان ها و شعبه های این مجموعه در استان، بر اساس فرم های نیازسنجی مدون و دقیق نسبت به احصای نیازمندی ها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیازمندان در سمنان/ نیازمندی ها در شهرستان های سمنان مشخص می شود

شناسایی نیازمندان در سمنان/ نیازمندی ها در شهرستان های سمنان مشخص می شود