مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-01اقتصادي

پیگیری تامین اعتبار برای خرید بیش از 60خودروی امدادی در هلال احمر


معاون لجستیک و آمادگی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از پیگیری تامین اعتبار و مراحل قانونی برای خرید 62دستگاه خودروی امدادی خبر داد.

- معاون لجستیک و آمادگی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از پیگیری تامین اعتبار و مراحل قانونی برای خرید 62دستگاه خودروی امدادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید متانی در تشریح مهم ترین فعالیت های معاونت لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات در شهریورماه امسال گفت: یکی از فعالیت هایی که در معاونت لجستیک و آمادگی پیگیری شد، مهندسی لجستیک اقلام امدادی مبنی بر ارسال اقلام امدادی با تاریخ انقضای نزدیک بر اساس مجوز اخذ شده از رییس و دبیرکل جمعیت هلال احمر بود که این اقدام در استان های زنجان، خراسان شمالی، سمنان، قم، خراسان رضوی، چهارمحال وبختیاری، ایلام، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، خوزستان، مازندران، البرز و قزوین پیگیری شد.

وی با بیان اینکه پیگیری خریدهای تقویت انبارهای امدادی و تجهیزات مکانیزه ی انبار ها امدادی موردی دیگری بود که در این معاونت انجام شد، گفت: اجرای طرح تقسیم 23هزار دستگاه چادر امدادی تیپ 3 و 50هزار پتو به استان های کشور، برگزاری جلسات کمیته اصلاح اقلام امدادی 16گانه، برگزاری جلسه ی ویدئوکنفرانس برای بررسی دستورالعمل خودروهای سازمانی با استان ها، پیگیری اخد مجوز هیات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تامین اعتبار برای خرید بیش از 60خودروی امدادی در هلال احمر

پیگیری تامین اعتبار برای خرید بیش از 60خودروی امدادی در هلال احمر