مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-01اقتصادي

فصل نو در کشاورزی سیستان وبلوچستان با راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی فصلی نو در کشاورزی استان آغاز خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی فصلی نو در کشاورزی استان آغاز خواهد شد.

ماندانا زنگنه در در دیدار با رییس نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی و رییس صندوق کار آفرینی امید استان که در دفتر این معاونت برگزار شد، افزود: مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی اهداف مختلفی را در این حوزه دنبال می کنند که ارائه خدمات تخصصی به بخش کشاورزی و کشاورزان استان به همراه تامین بذر اصلاح شده و ارائه مشاوره به همراه خدمات تخصصی برای افزایش عملکرد بخش کشاورزی را می توان از مهمترین آن ها نام برد.

وی با اشاره به عقد قرارداد با صندوق کار آفرینی امید برای تجهیز مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی، بیان کرد: این مراکز زیر نظر سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان ایجاد می شوند و این سازمان توانسته تاکنون 21 مرکز را در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان ایجاد کند و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری این تعداد تا 30 مرکز افزایش خواهد یافت که در این صورت فصلی نو در کشاورزی استان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل نو در کشاورزی سیستان وبلوچستان با راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی

فصل نو در کشاورزی سیستان وبلوچستان با راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی