مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-01سياسي

نمایشگاه صنایع دستی در عمارت حاکم ساوه گشایش یافت


به مناسبت فرارسیدن هفته گردشگری و صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی برای اولین در ساوه در عمارت حاکم این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، همزمان با هفته گردشگری و صنایع دستی با حضور جمعی از مسوولان نخستین نمایشگاه صنایع دستی در عمارت تاریخی حاکم ( عبدل آباد ساوه ) افتتاح شد.

فرماندار ساوه در آیین افتتاح این نمایشگاه بر لزوم حفظ هویت تاریخی شهر ساوه تاکید کرد و گفت: ساوه بعد از مرکز استان دارای بیشترین ابنیه، عمارت و آثار تاریخی است لذا برگزاری چنین نمایشگاه هایی در این مکان تاریخی کمک شایانی به شناخته این اماکن خواهد کرد.

  علی میرزایی افزود: بافت تاریخی و قدمت ساوه نقش بی بدیلی در توسعه تمدن استان و شهرستان داشته لذا از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده کرد.

  وی وجود ابنیه تاریخی و معرفی آن را بهترین فرصت برای جذب توریست دانست و تصریح کرد: برخی از مردم ساوه حتی از وجود این مکان تاریخی و زیبا در شهرشان مطلع نیستند، بنابراین این نمایشگاه علاوه بر اشتغالزایی فرصت خوبی برای شهروندان فراهم کرده تا از نزدیک آثار تاریخی شهر را ببینند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه نیز یکی از ظرفیت های موجود در ساوه را وجود هنرمندان خلاق در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: باید در ساوه اماکن اینچنینی برای ارائه آثار هنرمندان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی در عمارت حاکم ساوه گشایش یافت

نمایشگاه صنایع دستی در عمارت حاکم ساوه گشایش یافت