مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-01فرهنگي

بهاره رهنما: در دوران کرونا بیشتر به کودکان توجه کنیم


در دوران کرونا، کودکان بیشتر از سایر گروه ها تحت فشار هستند و بیشتر در معرض خطر قرار دارند و ارتباطات و  ازادی ندارند، - در حالی که کودک در رهای و آزادی است که احساس کودکی می کند، لذا باید بیشتر به کودکان توجه کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی پیشی میشی شامگاه چهارشنبه 9 مهر ماه با حضور احمد احمدی تهیه کننده ، حسین قناعت کارگردان، بازیگران و سازندگان فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران فیلم با تشکر از مردم برای حمایت از هشتگ سینما تعطیل نیست گفت: من خودم به بیماری کرونا مبتلا شدم و این بیماری، بسیار بیماری سختی است و از همه می خواهم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد : من چند بار با احمد احمدی تهیه کننده و حسین قناعت همکاری داشتم و سینمای کودک برایم بسیار مهم است و سعی کردم تا به این سینما توجه ویژه ای داشته باشم.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش گفت: با جرات می گویم که نقشهای فیلمها در سینما در باند بازی های خصوصی رد و بدل و تقسیم می شود و امثال من که اهل باند بازی نیستیم، معمولا کم کار می کنیم و امروز تمیزترین سینما، سینمای کودک است و خوشحالم که فیلم کودک و خانواده پیشی میشی را کار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاره رهنما: در دوران کرونا بیشتر به کودکان توجه کنیم

بهاره رهنما: در دوران کرونا بیشتر به کودکان توجه کنیم