مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-01سياسي

متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان 800 هزار تومان است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با بیان اینکه متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر 800 هزار تومان است، گفت: مساعدت ها بر حسب نیازها تامین می شوند.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با بیان اینکه متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر 800 هزار تومان است، گفت: مساعدت ها بر حسب نیازها تامین می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر پنج شنبه در نشست با مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان به میزبانی کمیته امداد با اشاره به کمک هزینه های اعطایی برای ایتام و نیازمندان، ابراز کرد: نیازسنجی با فرمت های بسیار دقیق و معین، بروز رسانی شده و در راستای این مهم جمع آوری کمک ها و مساعدت ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه در بحث اکرام نیز کمک ها طبقه بندی شده و بر اساس نیازهای موجود مساعدت صورت می گیرد، ابراز کرد: متوسط دریافتی ایتام در استان بالغ بر 800 هزار تومان است که این میزان دو برابر هدف گذاری کمک به ایتام در کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ما در استان یک استراتژی دقیق، مدون و تهاجمی بر علیه فقر را در دستور کار قرار داده ایم، تاکید داشت: همه شهرستان ها و شعبه های این مجموعه در استان، بر اساس فرم های نیازسنجی مدون و دقیق نسبت به احصاء نیازمندی ها اقدام می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان 800 هزار تومان است

متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان 800 هزار تومان است