مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-01حوادث

دورگردانی عاملان شرارت و درگیری بیمارستان پورسینا رشت


عاملان اصلی شرارت و درگیری بیمارستان پورسینا پس از دستگیری توسط پلیس، امروز برابر دستور قضایی در محل شرارت خود و در ملاء عام دورگردانی شدند.

- سردار عزیزاله ملکی امروز با حضور در محل وقوع درگیری اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینا رشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی توسط تعدادی از اراذل و اوباش که در ساعت 1:45 بامداد روز سه شنبه، 8 مهر ماه در محوطه اورژانس بیمارستان پورسینا رشت به وقوع پیوست، بلافاصله با حضور عوامل پلیس در صحنه مراتب شناسایی و دستگیری مسببین این درگیری در دستورکار یگان های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گیلان افزود: صبح همان روز در ادامه بررسی ها یک نفر از عاملان اصلی این نزاع که در محور لشت نشا به کوچصفهان در حال تردد با خودرو شخصی بود، شناسایی و در حین فرار از دست مأموران با اصابت گلوله پلیس به وی، دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی ها، تعداد سه نفر دیگر از این اراذل و اوباش طی عملیات غافلگیرانه پلیس در شهر رشت دستگیرشدند، گفت: سایر متهمان اصلی که پس از انجام شرارت، شهر رشت را به مقصد استان البرز ترک کرده و به صورت مخفیانه قصد خروج از کشور را داشتند با اشرافیت اطلاعاتی پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورگردانی عاملان شرارت و درگیری بیمارستان پورسینا رشت

دورگردانی عاملان شرارت و درگیری بیمارستان پورسینا رشت