مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-02حوادث

دار و ندار بازاریان دیلم در آتش سوخت


در پی وقوع حادثه آتش سوزی در بازارچه ساحلی بندر دیلم، همه دسترنج غرفه داران و کسبه این بازارچه طعمه حریق شد که برای جبران آن به همکاری همه جانبه نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، حادثه آتش سوزی در بازارچه ساحلی بندر دیلم که صبح پنجشنبه رخ داد حادثه‌ای بسیار تلخ برای مردم دیلم و دیگر نقاط استان بوشهر و هرچند این آتش‌سوزی پس از ساعت‌ها تلاش مهار شد و هیچ تلفات جانی نداشت ولی خسارت سنگین مالی به کسانی که در این بازارچه ساحلی شاغل بودند وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در همان ابتدای بروز حادثه اعلام کرد که در این حادثه، بازارچه ساحلی به طور کامل در آتش سوخت و 200 واحد صنفی دچار حریق شده است.

این حادثه باعث شده تا مالکان و کسبه با خسارت جدی روبرو شوند و همه سرمایه و حاصل دست‌رنج کسبه و بازاریان که در این بازارچه مشغول بودند طعمه حریق شد و حالا نه مال و اموالی دارند و نه کسب و کاری.

صاحبان این غرفه‌ها اغلب افراد ساحل‌نشینی هستند که تنها راه امرارمعاش آنها از طریق برپایی بازارچه موقت بوده است و در شرایط اقتصادی کنونی این خسارت و حادثه ناگوار برای زندگی آنها بسیار گران خواهد بود.

بازاری که صدها نفر از طریق آن امرار و معاش می‌کردند حالا به تلی از آتش و خاکستر تبدیل شده است و افرادی که نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دار و ندار بازاریان دیلم در آتش سوخت

دار و ندار بازاریان دیلم در آتش سوخت