مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-02سياسي

افتتاح 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه در دهه وقف


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از افتتاح 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه همزمان با دهه وقف خبر داد.

- حجت الاسلام محمد صالحی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اتمام نصب استراکچر و پنل های انرژی خورشیدی در سایت 10 بقعه متبرکه استان گفت: 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه همزمان با دهه وقف افتتاح می شود.

وی گفت: از مجموع 10 سایت انرژی خورشیدی 20 کیلوواتی در سطح استان، کارهای مرتبط با حفر چاه ارت و استراکچر، پنل ها و تابلوهای برق AC و DC و اینورترهای سایت مجتمع آل آقای شهرستان کرمانشاه و امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده حسن (ع) اسلام آبادغرب، بقعه سید صالح وزمله، احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، بقعه ویس القرن، امامزاده محمود آگاه و امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقر و کلیایی و سایت اداره کل انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: تولید برق در نیروگاه های خورشیدی مستقر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز شده و در دهه وقف افتتاح می شود.

وی راه اندازی نیروگاه های خورشیدی را یکی از راه های درآمد پایدار برای بقاع متبرکه و موقوفات و همچنین گسترش فعالیت های عمرانی عنوان کرد و افزود: با راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان شاهد تولید برق از انرژی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه در دهه وقف

افتتاح 10 نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه در دهه وقف