مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-02ورزشي

از اخراج تا جابجایی مربیان باشگاه گل گهر سیرجان


تغییرات در کادرفنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان کماکان ادامه دارد و چند مربی جدید به این تیم اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم گل گهر فصل 98-97 با وینگو بگویچ کروات از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، گل گهر با وینگو در 6 هفته نخست فصل نوزدهم لیگ برتر هیچ بردی به دست نیاورد تا مسئولان باشگاه گل گهر، بگویچ را برکنار و سکان هدایت تیم آبی پوش را به مجید جلالی بسپارند.

جلالی، سعید پورفریدونی مربی بومی را حفظ و حمزه مظفری کاپیتان سابق گل‎گهر را به کادر خود اضافه کرد، علی رغم اینکه حمزه دوست داشت برای تیم جلالی بازی کند؛ از بازی هفته بیست و پنجم (گل گهر – شاهین) سرآسیایی هم به کادر جلالی پیوست و تیم گل گهر با مربیان بومی و غیر بومی فصل کرونایی را با رده دهم به پایان رساند تا سهمیه سیرجان در لیگ برتر حفظ شود.

از آنجا که برنامه ریزی مسئولان باشگاه برای صعود به لیگ قهرمانان آسیاست، ترجیح دادند جلالیِ موفق از گل گهر بر کنار و امیر قلعه نویی سکان هدایتِ تنها نماینده کرمان در لیگ برتر را در دست بگیرد.

گفتنی است با صلاحدید مسئولان، پورفریدونیِ جوان و با تجربه خواسته یا نا خواسته از جمع تیم بزرگسالان جدا و سرمربی تیم امید گل گهرِ لیگ برتری شد؛ تیمی که فصل گذشته با سرمربیگری رضا فتح آبادی بدون باخت برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرد، سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اخراج تا جابجایی مربیان باشگاه گل گهر سیرجان

از اخراج تا جابجایی مربیان باشگاه گل گهر سیرجان