مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-02بين الملل

قاضی آمریکایی درخواست تبرئه هالک بانک ترکیه را رد کرد


قاضی آمریکایی درخواست تبرئه هالک بانک ترکیه از اتهام کمک به ایران در دور زدن تحریم های آمریکا را رد کرد و اعلام کرد این بانک باید در دادگاه آمریکا با اتهامات خود روبرو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از رویترز، قاضی آمریکایی درخواست تبرئه هالک بانک ترکیه از اتهام کمک به ایران در دور زدن تحریم های آمریکا را رد کرد و اعلام کرد این بانک باید در دادگاه آمریکا با اتهامات خود روبرو شود.

ریچارد برمن قاضی منطقه منهتن آمریکا ادعای هالک بانک ترکیه در مورد اینکه قانون مصونیت خارجی ها باعث می شود دادگاه آمریکا صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداشته باشد را رد کرد و گفت به نظر نمی رسد این قانون به اعمال مجرمانه مصونیت داده باشد.

او گفت در این قانون فعالیت های تجاری مستثنی شده اند و بنابراین تعاملات این بانک با خزانه داری آمریکا و اتهام پول شویی بیش از 1 میلیارد دلاری این بانک از طریق سیستم مالی آمریکا قابل پیگرد قانونی می باشد.

هالک بانک در اکتبر گذشته درخواست تبرئه خود از اتهامات کلاهبرداری بانکی، پول شویی و توطئه به دادگاه آمریکا ارائه کرده بود.

دادستانی آمریکا هالک بانک را متهم کرده اند با استفاده از خدمات مالی و شرکت های پوششی خود در ایران، ترکیه و امارات به ایران کمک کرده است تحریم ها را دور بزند و پول فروش نفت و گاز را به طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی آمریکایی درخواست تبرئه هالک بانک ترکیه را رد کرد

قاضی آمریکایی درخواست تبرئه هالک بانک ترکیه را رد کرد