مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-02اقتصادي

پرورش ایده های خلاقانه شتاب گذشته گردشگری را باز خواهد گرداند


مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد برگزاری رویداد ملی شتاب گردشگری را اتفاقی خوب در حوزه گردشگری دانست و گفت: پرورش ایده های خلاقانه، شتاب گذشته و رونق گردشگری را باز می گرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا برای صنعت گردشگری، برنامه ویژه ای برای هفته گردشگری نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته تلاش های بسیاری برای رونق گردشگری روستایی با برگزاری جشنواره های روستایی، معرفی محصولات آنها و ایجاد هویت روستایی انجام شد، عنوان کرد: برگزاری رویدادهای گردشگری و روستایی می تواند مسیر گذشته در معرفی یزد به عنوان شهر میراث جهانی را ادامه دهد.

فاطمی، برگزاری رویداد ملی شتاب گردشگری را از اقداماتی دانست که با پرورش ایده های خلاقانه شتاب گذشته و رونق گردشگری را باز خواهد گرداند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی به عنوان دانشگاه پیشرو در آموزش های مهارتی چند سالی است در ارائه رویدادهای شتاب هم چون استارتاپ ها ورود پیدا کرده است.

عباسعلی جعفری عنوان کرد: رویداد شتاب گردشگری با همکاری مرکز علمی و کاربردی جوادالائمه و مرکز رشد و نوآوری گردشگری برگزار می شود.

وی بیان کرد: رویداد شتاب گردشگری با ارائه ایده های نوآورانه، تیم سازی و پرورش آنها به سمت کسب و کارهای جدید می تواند باب جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ایده های خلاقانه شتاب گذشته گردشگری را باز خواهد گرداند

پرورش ایده های خلاقانه شتاب گذشته گردشگری را باز خواهد گرداند